Hoppa till innehåll

Skönhet

Jo, här är den. På väg hem från Södertälje. Jag och Gustav tog en heldagstripp och inhandlade denna vackra skapelse.

Flyter den? Ingen aning. Men vacker är den.

Nu återstår bara att hitta en plats och ha den när den skall snyggas till så att den pryder Lindesjön. Skrapning, bottenmålning och lite småfix. Sen blir det nog ett sjösättningsförsök.

1 kommentar till “Skönhet”

  1. mitt sommarjobb? eller så kanske jag väntar tills den sjösätts så tar vi en tur med falukorvsmackor och kaffe

Kommentarer är stängda.