Hoppa till innehåll

Båt!

Just nu är jag så himla sugen på en båt. Det regnar visserligen idag men snart kommer solen, då måste man ha båt.

Den här skulle väl passa i Bottenån. Finns i Södertälje. Är det värt bensinpengarna att åka och titta?

(Den har kapell så man kan sitta i den och njuta av sjölivet fast det regnar.)

1 kommentar till “Båt!”

Kommentarer är stängda.