Just nu är jag så himla sugen på en båt. Det regnar visserligen idag men snart kommer solen, då måste man ha båt.
Den här skulle väl passa i Bottenån. Finns i Södertälje. Är det värt bensinpengarna att åka och titta?
(Den har kapell så man kan sitta i den och njuta av sjölivet fast det regnar.)

den såg mer rogivande ut än den räserbåten du hade förut. köpköp
Kommentarer är stängda.