Hoppa till innehåll

Snorig :(

Inge kul!

Varför berätta det? Är det nån som är intresserad av ett sånt bekymmer? Jag skulle inte vara intresserad om du berättade att du var förkyld. Jo, jag kanske skulle tycka lite synd om dig. Det är väl det jag är ute efter, att nån ska tycka lite synd om mig.

Fast egentligen har jag det ganska bra. Varit hemma från jobbet i två dagar och läst Dagens Nyheter både framifrån och bakifrån. Sett eftermiddagsfilm på TV och gjort sånt som man ska göra när man är hemma.

En liten tur till jobbet på eftermiddan för att hämta hem lite böcker så att jag kan förbereda för en vikarie om jag känner mig vissen i morgon också.

2 kommentarer till “Snorig :(”

  1. jag kanske kommer förbi imorrn. eftersom jag har stor erfarenhet av lediga förmiddagar så har du kanske ett och annat att lära av mig.

  2. Om du kommer då finns det ju nån som kan tycka synd om mig, va bra. Jag ska försöka se så eländig ut som jag kan.

Kommentarer är stängda.