Förstår inte riktigt diskussionen runt skatter på drivmedel och farhågorna att landsbygden skall avfolkas.
Är det inte billiga och bekväma färdmedel som gjort att landsbygden avfolkats?
Om det kostade att resa skulle inte skolor, affärer, bensinstationer och kanske till och med frisören finnas kvar i byn och inte flockas i människofientliga köpcenter som har som affärsidé att vi skall åka på långa bilutflykter dit.
varfor inte:)
Kommentarer är stängda.