Fick igår tips i bladet inför semestern. Lär dig att varva ner, ligg i gräset och titta på molnen.
Enligt artikeln går de första två veckorna på semestern till att varva ner efter jobbet.
Dagen efter fanns det en artikel som handlade om nya metoder för chefer att göra oss effektivare på jobbet.
Jag har inte sett någon artikel som handlar om hur man ska göra det trevligt, trivsamt och behagligt under arbetsdagen.
Vad är det för värld vi lever i? Lever vi för att arbeta eller arbetar vi för att leva.