Rättvik, ett ställe man åker genom när man är på väg nån annanstans?
Härmed ber jag att få meddela att det i så fall är ett misstag. Utsikten från hotellrumsfönstret är inte så tokig eller hur?
Nästa gång du tänkt åka genom, tänk om och stanna en dag eller två.
