Hoppa till innehåll

Cykelfest i Lindesberg

Jo, det var fest i Linde igår. Träffade nya trevliga människor, fick god mat och bjöd själva på en katastrofal efterätt.

Tror att jag tänkte för mycket, jag har haft lite ont i huvudet idag.