Det blev inget båtshoppande idag. Stor besvikelse!
Vi får se på söndag, kanske det blir en tripp till Södertälje för att titta och eventuellt köpa en gullig liten snipa med Albin O21.
Återstår väntan i två dagar. Jag blir som barnen på julafton, dom som står vid fönstret hela dagen och väntar på jultomten och inte kan göra eller tänka på nåt annat förrän han har varit där.