Snart en dust med nyckelharporna. Just nu tar det emot. Men om jag stoppar i mig en smörgås, letar rätt på noter och gitarr, kommer ut i vackervädret så kommer nog lusten.
Efter en timme spelar nån kaffelåten och då får man ta sig en kopp kaffe och pusta ut, sen är det sång och spel igen.
Jo, det kommer att bli riktigt kul. Blir riktigt sugen när jag sitter och skriver om det.
Men först en macka……