Hoppa till innehåll

Rut

Hm… rutavdrag, vet inte om jag vill ha det.

Om man har ett så påfrestande arbete att man inte orkar dammsuga eller vika tvätt och tjänar så mycket att man har råd med att betala någon annan för dammsugningen och tvättvikningen. Är det inte bra mycket bekvämare att jobba en timme mindre och ta hand om dammsugningen och tvättvikningen själv?

Man tänker bra när man dammsuger eller viker tvätt, och tänka över livet och tillvaron behöver vi ibland.