Hej Valborg!
Igår firade vi dig. Hoppas du uppskattade det.
Vi sjöng, hurrade, lyssnade på lysande tal och tittade på fyrverkerier. När vi efter allt fyrverkeritittande och firande skulle köpa en korv var den slut men det gjorde inte så mycket.
Nu är det i alla fall 1:a maj. Kanske skulle gått ut och visat omvärlden var sympatierna finns. Finns det något 1:a majtåg nu? Vi tog en promenad runt Lindesjön. Är det en manifestation? Om det är det vad är det i så fall en manifestation för?
Det gör detsamma. Det var blåsigt men skönt.