Äntligen våren här. Det är fredag det blåser ljumma vindar ute och vårtröttheten är som bortblåst. Så lätt kan det gå.
Vårsångerna sitter som gjutet efter lite tvåstämmig övning vid pianot. Om ett par timmar kommer Grönbo att få besök av Linde Bergslags Kammarkör på deras hemsida finns lite smakprov. Bland annat från förra årets sång i Grönbo.
Kommer nog att försöka spela in lite under kvällen så att det kan bli fler vårsånger att lyssna till när vintern ligger som tyngst och mörkast över oss om några månader.
Oj, det lät deprimerande!