Ingen lust att kommentera min trista rubrik.
Kanske, kanske blir det en kommentar senare.
Ska vila upp mig framför eftermiddags TV´n så får vi se sen.
Ingen lust att kommentera min trista rubrik.
Kanske, kanske blir det en kommentar senare.
Ska vila upp mig framför eftermiddags TV´n så får vi se sen.