Hoppa till innehåll

Melodikryss

Heldag hos Anders med gitarr, banjo, sång, sax, bas och ett myller av mikrofoner, sladdar och förstärkare. Hur det lät? Jo, i våra öron lät det bra.

Om det vill sig kommer det att utmynna i ett melodikryss nångång, nånstans.

Vi provade spela in en del. Självförtroendet gick inte upp i topp när vi lyssnade. Vi skyller på att inspelningen blev dålig pga dålig akustik.