Det behövs incitament för fler jobb.
En bra början vore kanske arbetslöshetsskatteavdrag.
Det vore väl ett bra incitament för vår kära regering att sträva efter mindre arbetslöshet.
Folk som jobbar – mycket skatt.
Folk som inte jobbar – lite skatt