Rätt bra med sommar i alla fall
Om man någon gång hemfaller åt frestelsen att klaga över att det är för varmt kan man ju tänka efter och försöka komma ihåg hur vintern var. Om det var vinter nu skulle jag sitta här, den tanken kan få… Läs mer »Rätt bra med sommar i alla fall